CELB

Harmura Aşk Celbi

Aşk bağlama konusunda hazırlanan çok etkili birden fazla yöntemler vardır. Ancak harmura aşk celbi hem rahmani dualar ile hazırlanan hemde kullanımı oldukça kolay olan çalışmalar arasında yer almaktadır. Tesirli olan bu dualar yüksek olasılıklarda olumlu neticeler vererek dilek sahibi kişinin isteklerini yerine getirmek için hizmet ederler. Sevdiğiniz birini tesiriniz altına almak, beslediğiniz güzel ve saf duyguları aynı şekilde size hissetmesi, beklenen ilgi ve alakayı görmeniz için yapılmaktadır.

 

Elbetteki işinin ehli bir medyumca yapılan bu rahmani uygulamalar; itinalı ve özenli şekilde hazırlandığı zaman istenilen sonucu vermektedir. Ancak şunu unutmamalıyız herşey de olduğu gibi tüm şeylerin ve kainatın sahibi sahibi Yüce Rabbimiz istekleri doğrultusunda olur. İyi niyetle yapılan bu etkili duaların olmasını sağlamak adına harmura aşk celbi yapılmakta. Kulağa ilginç gelen ismi ile ve etkileri ile bu celbe benzer olan uygulamalardan daha başarılı ve daha etkili olan bir uygulamadır.

Harmura Aşk Celbi Nasıl Yapılır?

Hamura aşk celbi usta olan kişiler tarafından yapılmalıdır. Hatta usta olan medyumlar tarafından insanlara hamura aşk celbi tavsiye edilmektedir. Hamura aşk celbi uygulamasında birbirine aşık olması istenen kişilerin isimleri, baba ve annelerin isimleri ve iki kişiye ait olan resimler kullanılmaktadır. Var olan nesneler üstünde etkili olan dualar uygulanır ve belli başlı yardımcı uygulamalar ile desteklenir. Hamura Aşk celbi çoğunlukla kısa süre içinde etkisini gösterir. Bazen 3 ayı bulan uzun bir süre zarfını da bulabilmektedir. Hamura aşk celbinin etkisi 2 ila 3 ay içinde oluşmaktadır. Bu etkinin oluşumu ile sonsuza kadar etkisi sürmekte ve insanların mutlu bir birliktelik ile yaşamlarına devam etmesini sağlamaktadır. Kısacası bu işlem için mutluluğun bir formulü gibidir. Etkileri görülmeye başladığında dilek sahibi kimsenin bile hayretler içerisine düşmesine neden olmuştur. Sorununuz ile ilgili sizde bu konuda destek alarak başvurmak isterseniz benimle iletişime geçerek dertlerinizi gönül rahatlığı ile danışabilirsiniz.

74 Yorum

  1. Eşm. kumar bağmlısız ne yaptıysam. Vageçtiremedim. En sonunda hocayla arasına girmeye çalıştım. Yardım talp ettim. En çok yasin hocanın yorumlarını gördüm. Yazılarını çok beğendim. Başvurduktan sonra nasıl yaptı biliyorum. inaılır gibi değil .eşim paramızı kumarda kaybetmiyor. ailesiyle zaman geçirmeye başlamak istediğini sölyedi ? kýzýmýn böyle bir babya ihityacý. Vardý.

  2. benim daha 12 oldu henüz birşey ol insalah bnm de olur dua ile kardesler

  3. Evet yasin hocamın celbleri etkili. Bende 3 üncü okumadan sonra etkileri başlamıştı, şuan bitmeye 20 gün var. Hocama ne kadar teşekkür etsem azdır. Bu zamana kadar hep beni dinledi bıkmadan sıkılmadan usanmadan cevapları aradığımda açtı. Çok kişiye faydası dokunmuş. Bende soran arkadaşlarıma çevreme öneriyorum..

  4. Bende Celp yaptırdım kolye köşe kare böyle gümüş zincir alıp boynuma taktım hocam da sağolsun günü gelince okumaları yapıyor daha 3 hün ama gelişmeleri yazcm 🙂 herkese sasaylıklı günlerrr

  5. sizde kc gun oldu ben vefk yaptdim daha bitmedi ama biraz yumusama var alide

  6. Mrhaba arkadaşlar ben dha yeni yaptırdım şuan kolye hazırlanıyor. Yasin hocam Allah razı olsun iyi bir insan ne zaman arasam açıyor vatsaptan cevap veriyor.

  7. BENIM COK SORUNLU BIR NISANLIM SUREKLI SANTAJ TEHTIT YANI OYLE KOTU ZAMANLAR GECIRDIM ANLATAMAM BU SEKILDE BIRISI OLDUGUNU BILSEM ASLA BU KADAR ILERI GOTMEZDIK NE YAPTIYSAM OLMADI KURTULAMADIM AMA YASIN HOCAMLA CALISTIM ISTEMEDIGIM BIRINI KENDIMDEN SOGUTMA AYIRMA ICIN SIMDI ESKIYE GORE DAHA IYI BENI KAFASINDAN ATACAK AZ KALDI CELBIM 37 GUNUM SUAN DAHA IYI OLACAGINI DUSUNUYORUM INSALLAH KURTULCAM SU MUBAREK GUNLER BASLANGICINDA

  8. kocamın hayatında başka birisi vardı Allah razı olsun bana yaptığı celb ile 29 günde sonuç aldım. o kadından kurtulduk. şimdi daha iyi yuvam dağılmaktan kurtuldu.

  9. Iyi gunler arkdaslar bende celbi duydum cok met edenler var basarisi da baya yuksekmis hocamla gorusum yaptirmak istiyrum kisa zamnda.

  10. ben çooooook kötü dönemler geçirdim, depresyona girdim, eşim beni aldatıyordu, ve bunu ben kendi gözümle gördüm, ihtimal vermezdim böyle bir şey yapacağına ama yaptı, en boşanmak istedim ama kabul etmedi rezil ederim seni diye tehditler de bulundu daha sonra şiddet başladı çocuğumun gözü önünde hem de bbuna daha fazla dayanamadım hoca hoca gezdim sadece param gitti eşim yine aynıydısonra internette gördüm Allah ondan binlerce defa razı olsun, mesaj attım hemen cevap verdi, işleme de hemen başladıkişlem etkilerini gösterdi şükür eşim boşanmayı kabul etti evden gitti belki aranızda kınayanlar olacak ama insan zorda kalınca herşeyi düşünüyor, hem büyü yaptırmadım hem dürüst bir insan kazandım ve çevreme de öneriyorum, eline koluna saylık hocam, eda

  11. Mrb hocam gönderdiğiniz kargo elime ulaştı. Aldıktan 7 gün sonra herşey istediğimiz yönde ilerledi. Siz ne kadar iyi güzel bir insansınız. Şu anda tarih bile aldık inanamıyorum. İçim içime sığmıyor. Evleniyoruz sayenizde. Çokk teşekür ederim hocam.

  12. Hocam ayrildigim esim bi sevgilim oldugun duyunca sürekli bana tehditler ve hakaretler yagdiriyor.. Ona geri donmezsem yapacaklarimdan kork diyor. Onun korkusu yüZünden sevgilimdenn ayrildim.. Huzurum kalmadi.. Ona Geri donmek Olum gibi bisey..Yasamaktan bile zevk almiyorum artik.Lutfen bana yardim edin..Bu beladan nasil kurtulabilirim??

  13. bende sizin gibi korkuyordum ama daha dün karar verdim kendisine işlem yaptırıyorum sonucu bekleyeceğiz inşallah bu defa oluxak

  14. Esselamün Aleyküm sevgili kardeşlerim ben istanbul’dan vedat. Hocamı arkadaşım tavsiyesi üzerine buldum, ben kendisinden razıyım Allah’ta ondan razı olsun inşallah. Yıllardır süre gelen sorun ve sıkıntılarımız bitmek bilmeyen tartışma ve kavgalarımız eşimle beni ayrılmanın eşiğine kadar getirmişti. Şükürler olsunki hocam vesile oldu bu konuda ön ayak oldu şimdi eskiye oranla çok daha iyiyiz artık. Elbette hepimiz hatalarımız olabiliyoruz kuluz hatalarımız yanlışlarımız oluyor. Boşanmak çok kolay ama geriye kalan arkamızda bıraktıklarımız çocuk çocuğumuzun o kötü psikoloji anne baba sevgisi olmadan büyümek bunlar esasında çok vahim durumlar. Başımıza gelen bu kötü durumlar karşısında insanoğluyuz ister istemez destek alabilecek tutunacak bir dal arıyor insan. Doğru kişiyi bulmak çok önemli gerçekten güven meselesi tamamen ama şu kadar söyleyim hocam ne ise onu söylüyor. Daha önceleri de gittiğim yerler oldu yalan yok ama hep bir kandırmaca bir tedirginlik verip para koparma birşey yoksa bile var deyip üç beş kuruş menfaat uğruna yok olan ümitlerimizin sömürülmesi. Çok şükür eni sonu ben doğru insanı buldum ve Allah için yardımcı oldu. Ben fayda gördüğümü kendisine ilettim zaten hocama gönlümden koptuğu için para göndermek istedim. Vedat bey kardeşim bana gönderme yoksul yetim ihtiyacı olanlara ya da camiye ver deyince ağlamamak için kendimi zor tuttum. Gerçekten insanlık ölmemiş dedim ve eli öpülesi insanlar olduğuna tekrar kanaat getirdim. Lafı çok uzatmak istemiyorum ne denir bilmiyorum Allah’ım böyle insanların yar ve yardımcısı olsun saygılar istanbul vedat

  15. Tuğba hanım selamlar senin ki tuttu mu bilgi verirseniz sevinirim çünkü benim durumum da sizinki gibi çok inat ve cesareti yok gel git leri çok fazla

  16. selam ben nursen ankaradan ikamet ediyorum hocami cok duydum Allah ondan razi olsun ben sahsen tanimiyorum ama yakinim ve bir samimi oldugum arkadasim tavsiyesi uzerine telefonda gorustuk gercek ilim sahibi oldugunu gercekten faydali isler yaptigini anladim emek parasi bile almadi ben aktar tanidigim vardi safran murekkebi aldim yaklasik 3 gram gonderdim hazrladi vefkimi henuz kullaniyorum rabbim ne muradi varsa versin emek verdi hazirladi ama asil beni hocama tesfik eden nokta bana bir camiye bagis yap ya da yoksul yetim doyur yardim et paran olursa dedi zaten ben oradan anladim ne kadar dogru insan oldugunu insallah bende fayda gorururuz elbete once yuce Allahimiz sonra hocam

  17. Meraba bende vekf yaptirdim hocamiza bende zayif kaldi hocamin önerisiyle hamura celbi yapti hocamiz nisan 11 de ilk okuma olacak inancim tam hocamin ilmine guveniyorum allahin izniyle olursa yazacam gelismeleri.

  18. Merhaba ben eşimin işleri için yaptırdım işlem. Eşimin işleri birden durdu. İş yeri baya zarar gördü. Eşimde çok etkilendi sürekli hesap kitap yapıyordu ama düzelen bir şey olmdı. Ben bu duruma eşime çok üzülüyodum. Baya bir arayışa girdim. Sonra hocamı buldum. Derdimizi anlattım rızık ve kısmet açma işlemi yaptı çok şükür durumu düzeldi iş yerinin eşimde çok mutlu bende.

  19. ben kocamdan çok şiddet görüyordum sürekli küfür hakaret ayrılmak istediğim zaman asla yanaşmıyor seni rezil ederim diye tehdit ediyordu durumu sadece ablama anlattım onunla birlikte karar verdik hoca aramaya, hocamı aradık anlattım çok iyi bir hoca kendisi bana hemen işlem yaptı kocam benden özür diliyor şimdi ama ben eskiyi hatırlarım diye ayrılma kararı verdim…

  20. AYNEN OLE BENDE TANISMADAN ONCE KONUSTUK DEDIKI DURUMUN YOKSA UYGUNLUK YAPAYIM AMA ISLEMIN TUTTUGUNDA ELINDE PARAN OLURSA ELLI 100 TL FAKIR BIRINE VER COCUK SEVINDIR VARSA DEDI TABIKI HOCAM DEDIM NE DEMEK BENIMDE HAZIRLANIYOR SAGOLSUN HIC PISMAN DEGILIM HOCAMDAN COK MEMNUNUM

  21. Selamlar geçen ayda yazmıştım ben arkadaşlar. Hocam gerçekten dürüst ve çok yardım sever bir insan. Allah ondan razı olsun. Bana son yaptığı davranış öyle duygulandırdı ki. Fayda gördüm çok şükür fazla para göndermek istedim içimden gelmişti. Dedi ki ihtiyacı olan yoksul yetim birine ver. Nasıl duygulandım anlatamam ağlayacak konuma geldim. Tabi hocam dedim Allah senden razı olsun ne muradın varsa. Böylesi insanların olmasına tanık olmak çok güzel bi duygu..

  22. Amin inşallah Allahin izniyle..Yani benim 20 gün sonra bitecek ama gelişme yok şimdilik heran bi gelişme bekliyorum bir süpriz..

  23. Selamlar Tugba kardeşim. Sana da çok geçmiş olsun inşalah senin ve tüm kardeşlerimizin ne dileği, muradı varsa olsun. Benim iyiye gidiyor sanırım ama beklemeye devam halen tutsa bile kullanmamız gerekiyormuş. Hayırlısı diyorum artık.

  24. Nevin hnm inşallah hayırlısı.aynen bende kolye olarak takiyorum. Gercekten şık ve özenli..umarım bizim gibi hayırlı haber bekleyen herkese Allah gönlüne göre verir..Benim de 2.5 ay oldu gelgitleri çok fazla hem inat hemde gururlu bide cesareti yok.. bu iliskiyi genelde ayakta tutan benim 1.5 yıldır..Ama insan yoruluyor bir süre sonra bir erkek olarak biraz çaba biraz emek bekliyor insan..zora gelince ayrılıyor ozleyince barışıyor..artık ya evet ya hayir. Bi karar versin istiyorum..hocamdan da gerçekten memnunum sabırsızlıgıma ve sürekli mesalarıma hep anlayışlı oldu ve her mesajıma cevap vererek beni dinledi..peki olumsuz sonuç alan oldumu..

  25. Selamlar merhaba bende yaklaşık 6 buçuk hafta önce başladım hocamla harmura aşk celbi çalışmasına. Sanırım çeşitleri oluyor kuantum celbi ve harmura celbinde. Eşimle son bir yıl içinde ne olduysa oldu. İnsanız ister istemez bir destekci yardımcı arıyoruz kendimize. Elbette öncelikle herşey Allah’tan. Bana da yardımcı olmaya vesile oldu hocam kare kolye şeklinde gümüşe kaplatmış. Şık bir kolye boynuma bir zincir alıp taktım. İlk zamanlarda etki olmadı olmayacak diye ümitsizliğe kapıldım ama sonraları okumalardan sonra etki olmaya başladı çok şükür. 90 gün bekleyeceğim sabır etmek zor ama inşalah olacak birat inattır benimkide ama bakalım gelişmeleri yazacağım.

  26. Selam herkese bende yaptırdım takiyorum suan 2 ay bitti..1.5 yıllık bir ilişki sürekli ayrılma kararı alıyor sonra 2 ay sonra dayanamayip tekrar arıyor barisiyorduk. Seviyor ama neyin inadı anlamiyorum..ben hür olmak istiyorum bagimsiz olmak istiyorum diyor..hem hayatımda olacak hemde kafasına göre takılmak istiyor. Gercekten bu erkekleri anlamiyorum..2 gün önce tekrar ayrılmak istediği söyledi..bugün yanına gittim konuştum bana zaman ver düşünmem lazım diyor..sürekli gel gitler..sizlerin nasıl geçti bu süreç..ben çok zorlanıyorum. İnanıyorum Allahın izniyle olacak ama beni çok yıprattı..bütün gün görüyorum aynı yerde çalışıyoruz nekadar zorlandigimi tahmin edebilirsiniz..yaşadıklarınızı ve süreçte anlatmak istediğiniz ve bana yardımcı olabilecek düşüncelerinizi paylasmanizi rica ederim.

  27. Ne mutlu sana. Bende inanıyorum hocama gerçekten ne zaman arasam açar. Ne zaman yazsam cevap verir. Bazen insanoğlu çekilmez hal aldığımız elbette oluyor. Allahım eline koluna zeval vermesin sabırlı insan vesselam. Benim celbimde ufak tefek hareketlenme var ama daha istediğim gibi tam olmadı ama inancım tam. Önce Allah sonra hocam sayesinde başaracağız hayırlısıyla..

  28. merhabalar bana gore en iyi medyum hocalar arasinda benim hocam var gercekten bu isi layiki ile yapan gercek anlamda insanlara faydali olmus ustad biridir cogu insanda oldugu gibi benimde sikintim vardi ve cok arayis icine girdim yeri geldi kandirdilar yeri geldi parami alıp engellediler ama gec olsada vardir bunda da bir hayir deyip guvendim keske daha once bulsaydim demeyecegim cunki yasadigim aci tecrubeler sayesinde insan anliyor ve isin icinde olunca gercekten hissediyor kim dogru kim yanlis medyum diye bunu anlamak gercekten basit dogru insan her yerde dogrudur kendisini belli eder efendiligi ile elbette dogru medyum hocalar vardir yok demiyorum ama nesli tukendikce azaliyor adeta neyse lafi cok uzattim ben alti yillik evliydim esim gitti baskasiyla beraber oldu aslinda severek evlendik ama sonradan degsti hayatina biri girince alt ust olduk hocamdan destek aldim onlu vefki sayesinde oyle bir muazzam etki aldimki Allah ondan binlerce kez razi olsun size tavsiyem arkadaslar sık eleyip ince dokuyun gercek insan heryerde kendisini belli ediyor anlasiliyor rabbim dert verip derman aratmasin hepimize acil sifalar ben dogru kiyi buldum cok sukur

  29. Merhaba herkeze ben de ask celp yatirdim bugun 24 gunum gel git ler var su an, resmen direniyor ama Ben yurekden inanjyorum, hocamin Tam alim oldugunda, cook methini okudum guveniyorum kesinlikle tutacak…..
    Istedigi kadar dirensin size gelecek esmalar a duvalara Kim karsi gelmis ki, nefesi kuvetli hocam, allahin izniyle senin aracigin ile basaracagiz,
    gelismeleri yazacagim arkadaslara.
    Allah kimseyi caresiz ask acisi la birakmasin

  30. ne guzl yazmissin huzunlendm resmen cok sagol onerin icin boyle syleri duymak rahatliy insni

  31. Ben etkisini tamamen gördüm süre bugün bittim hocam bakımı gerçekleştirdi sonuç istediğim gibi. Ne desem nasıl teşekkür etsem azdır. Kısa zamanda sizlerinde sorunları çözülmesi dileğiyle. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.

  32. selam bende yaptrdım 3 hafta önce gerçekten önceki çalıştığım medyumlar gibi değil onlar mesela parayı alana kadar tatlı tatlı konuşuyor sonra açmıyorlardı ama hocam öyle çıkmadı memnunum

  33. Merhabalar öncelikle hepimize Allah’ım tez zamanda dilek ve isteklerimize kavuşmayı nasip etsin. Evet arkadaşlar bende daha önce nice nice hocalardan kaldırılmış birisi olarak.. Malesef ne yazık ki çok acı tecrübeler yaşadım önceden. Ama hocam sağolsun Allah onun ne muradı varsa versin gerçekten işiyle mükemmel bir şekilde ilgileniyor. Ben eşimle 16 yıllık evliydik başka birisi yüzünden ailesini bize tercih etti. Bende seviyordum bi çare. Derken işte google de aradım çok ince eleyip sık dokudum ve doğru kişiyi sonunda bende buldum. Hocam yardımcı olmak konusunda üzerine yok bana öyle açıklayıcı şekilde yaptığı işlemi ifade ettiki siz zaten işlem yaptıranlar olarak bilirsiniz. Daha önce bırakın bu kadar soru sorabilmeyi hiç tel aldırmadılar. Gerçekten bir fark ve ve durust ne ise onu söylüyor ve asla garanti vermedi. Neyse doslat çok uzattım biliyorum ben fayda gördüm görmedim değil. İlk zamanlarda olmayacak ümidine kapıldım ama inanç çok önemliymiş bizzat test ettim. Sizede tavsiye ederim. Elbette değerli kıymetli hocalarda var bu işi düzgün şekilde icra eden. Ama sütten ağzı yanan da yoğurdu üfeyip yiyor. Şunu samimiyetimle söylüyorum. Doğru yerdesiniz..

  34. Tuba bende yaptırdım ama 23 gün oldu henüz birşey yok bekliyorum bakalım etkisi nasıl olacak

  35. Ben
    Harmura yaptırdım 13 gündür takıyorum..aynı avmde çalışıyorum 2 aydır ayriyiz. Gördükçe çok zor oluyor beklemek.sürekli ekim telefona gidiyor sonra vazgeçiyorum. Bu süreçte yaptiripta arayan oldumu olumlu olumsuz tecrübelerinizi paylaşırmisiz

  36. Merhabalar ne yazık ki hiç ummadığımız şeyler başımıza gelebiliyor. Ben 24 yaşında bir bayanım bir süredir eşimle aramız bozuktu. Çok iyi anlaşan bir çifttik fakat birden bire eşim soğuk davranmaya başladı aldattığını düşündüm ama hiçbir kanıt yok. Bende çareyi hocalarda aradım ve hocamızı buldum. Başta çok tereddüt ettim ama hocam detaylı anlatınca olumlu buldum. Tam 17 günde etki etti ve kocamla aramız çok iyi. Çok sağolun hocam evliliğim kurtuldu.

  37. Çok teşekkur ediyorum harmura aşk celbi yaptırdım erkek arkadasm için 15. Gunden etkisini görürsünüz demişti ama 15 gün olmadan etkisini gordum ve de herkese tavsiye diyorum.

  38. Dil bağlama yaptırmanız gerekmektedir…. Biz 3 elti birleşip yaptırdık çok çekiyorduk….. Laf anlatmak imkansız gibi bişeydi ama şimdi pamuk gibi yaptığı tek şey sadece susmak yardımcı olanlara tekrar teşekkür ediyorum…..

  39. Gerçekten bu kadar etkilimi ? bende kayınvalidemden çok çekiyorum acaba nasıl bi yardımı dokunabilir? Bilgisi olan var mı.

  40. Dogru bir hoca ozellikle de bu gunumuzde gercekten inanmak guvenmek guc durum. Mesele insanin umitleri sagolsun en ince ayrintisina kadar anlatti dedigi gibi gumus kolye geldi izmirdeyim ben kullanmaya basladim bugun sadece gunlerini takip etmem gerekiyormus umarim hepimizin sorunlari once Allahin izniyle sonra hocam vesilesiyle cozulur selamlar…

  41. Merhaba ben gerçekten sorunlu olduğumu düşünüyorum artık. Hocayı oldukça met eden ve oldukça memnun kalan bir çok kişi var. Bende merak ettim desem doğrudur. Fakat birçok sitede celbleri yaptırdım ve denedim. Sonuç alamdım. Sanırım dini bilgisi güçlü olan hocalar yapabiliyormuş. Şimdi hocanın hakkında yorumları okudum yaptırmak istiyorum ama korkuyorum desem yerdir. Hani artık parasından değil hayal kırıklığından dolayı korkuyorum. Arkadaşlar benim gibi korkan ve yanılan arkadaşlar oldu mu lütfen bana yardımcı olun çok zor durumdayım.

  42. slm ben alev bursadan yaziyrum hocayi googleden buldum bilmiyorum neden sectim ama iyikide calistik gercekten sesi guven veren ve cok aciklayan yapacagi islemi en ince ayrintilarina kadar anlatan durust bir insan daha once vefk cok yaptilar birsuru farkli calismalarda yapildi ama harmura ask celbi gercekten etkili bir calisma oldugunu gordum 23 gunde tesir etmeye basladi simdi esimle aramiz eskiye gore cok daha guzel bunun gibi sorunlari olan kisiler varsa dogru yerdesinz

  43. Bende yaptiridim hocam sagolsun cok iyi ilgili isiyle beni dinliyor benim celbimde etkiler var cok guzel seyler oldu esim alkoligin teki simdi daha iyi artik bana cocuklarimiza avusturaydan yaziyorum turkcem cok iyi deil ama umarim herkesin tutar Allahin izniyle selamlar buradan turkiyeye

  44. Merhaba osman bey sizde mi celb yaptırdınız hocam anlatmıştır ben kargomu alınca yazdım sağolsun tarifini verdi hemen

  45. Slm, nasil bir dagisme oldu?
    benim bugün 17.Gün
    nelere dikkat etmen gerek ?
    biraz sabirsizim

  46. secen argül,
    nasil oldu ??
    20. Günde birden mi?
    yavas yavas belli oluyormuydu ??

  47. i aksamlar herkese hocam güvenilir biri gerçekten insan hani derler sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer aynen de öyle ama hiç pişman değilim Allah razı olsun o kadar ilgili yardımsever önceliği yardım etmek ödeme konusunda da çok yardımcı oldu çok memnunum ben

  48. Merhabalar benim celbim taşımaya başlayalı 24 gün oldu Allah hocamın eline koluna zeval vermesin ayağını taşa deydirmesin eşimle şuan öyle bir hal aldıkki tüm sorunlarımız çözüme kavuştu çok şükür kesinlikle çok güzel etkiler başladı inşallah böyle de devam eder dilerim hepinizin sorunlarındertleri kısa zamanda çözümle Allah’a emanet olun sevgiyle kalınnnn

  49. Mrb hamura celb bnde yaptirdim ilk okumada guclendi sanrm btmek uzere ve oldu sanrm arkadaslr cok iyi syan

  50. İsmin gibi doğru dürüst yardımsever birisin hocam. Sen bana yardımcı oldun mutlu ettin Allah’ta seni hem bu dünyada hem öbür dünyada mutlu kılsın

  51. bende bugün celb için karar verdm herkeşin isteiği rabbim gönlündekni versn arkdşlar……

  52. slm ben rağna artvin hopa ilçesinden yazıyorum doğru hoca ile çalışmak istiyorum nasıl iletişim krarım yardımcı olur musunuz

  53. Okurkene duygulandım resmen. Gerçek böyle insanlar kaldımı yha?

  54. Bende hocayı bir kardeşimin önerisiyle ulaştım. Sanırım konya beyşehirdeymiş ben sökeden yazıyorum, telefonda vermiş olduğu o ses tonu ilgili konuşmaları en çok beni onunla çalışmak için yönlendiren konular oldu. Harmura aşk celbi için yaptırdığımız geri getirme eşimi kendime bağlama uygulamalasından memnun kaldığımı söylemek isterim. Dilerim herkesin arzuları istediği şeyler olur. Benim ikinci okumadan sonra eşimle aramızdaki buzlar erimeye başlamıştı ama bu süreçte tavırları değişken olabiliyordu. Doğru hocam zaten sağolsun müsait oldulça her sorularıma (saçma olsada) yanıt verdi ilgilendi. Eminim ben gibi bir çok kişiye bakıyor ve ilgileniyor. Allah razı olsun hocamdan ben mağdur etmedi bugün velbimizde 59 günü geride bıraktık yarın yine okumam olacak ve eşimle aramız iyi artık konuşup anlaşabiliyoruz gereksiz küsmeler beni sıkboğaz etmeler iki de bir gideceğim ayrılacağım demeler kesildi aksine daha muhabbetliyiz güzel hoş sohbetlerimiz oluyor geçmişten hatırlatmalar yapıyoruz birbirimize anıları tazeliyoruz mutluluk dolu hoş vakitler:) benim durumlar böyle Allah razı olsun;)

  55. alykm slm evt bnde ck duydum anlatgnz calsmayi yaptrmk istyrum inslsh

  56. Selamün aleyküm ben çok araştırma yaptım harmura celbini de etkisi olduğunu baya bu araştırmalar sonucunda kanıya vardım Google’da doğru hoca’yı buldum ve ayrıldığımbişanlıön için yaptırmaya karar verdim telefonda görüştüm kendisi yardımcı oldu sağolsun sorunumu sıkılmadan dinledi bazıları var doğru düzgün ilgilenmiyor bile neyse lafı uzatmak istemiyorum memnuniyetimi bu şekilde dile getirmek istedim arkadaşlar dürüst hocayo tavsiye ederim gerçekten

  57. Mrb bnde bugun iletisime gectim doğru hoca methini duyduydum kararimi verdm inslh hepmzn olur dilklreri slm ve dua ile

  58. HOCAM BEYLE ÇALIŞTIĞIM İÇİN MEMNUNUM ÇOK İŞİNE DÜŞKÜN SUALLERİM HEP YANITLIYOR VE DAHA ÖNCE ÇALIŞTIĞIM HİÇ BİR HOCA BANA BU KADAR İŞLEMLE İLGİLİ DETAY VERMEDİ AÇIKLAYICI KONUŞUYOR GERÇEKNTEN İYİ BİRİ

  59. Selamlar arkadaslar ben yaziyor holland bende istiyor hocam ile calismak karar verdim turkce iyi degil teskur ediyor ii gunler

  60. Allah ım şükürler olsun ki ne mutlu bize Sevinç’imi yazmadan edemiyorum gerçekten öyle mutluyum ki kocam dönüşüne tarifsiz duyular dilerim herkesin istediği olur celbim vesilesiyle hocam sayesinde süper gelişmeler oldu ??☺️❤️ 20 günüm ?

  61. Ayrıldığım sevgilime kavuşmak icin ne yollar denedim bende hatirlamiyorum. Taki medyum hocayla tanışana kadar umudum kalmadi gibi birşeydi. Hoca beyle konuştuktan sonra icim rahatladi ferahladim kendimi toparladım. Ondan sonra bu isin olacağına sevdiğim insana tekrar kavuşacağıma dair inancımı yeniden kazandım ve medyum hocamlala çalışmaya karar verdim. Doğru hocayla çalışma kararı verdigim içinde cok mutluyum. Hem sevdiğim insan bana aşık bişekilde geri geldi hem dürüst hoca gibi iyi niyetli bir insan tanımıs oldum. Çok anlayışlı iyi niyetli birisi. sadece çalışmaları vefkleri degil kendiside gerçek bir insan. Gönderilen vefki üzerimde taşımaya başladıktan sonra bir şeylerin değişeceğini en başında anlamıştım zaten. Kendine medyum diye nitelendiren ve bu işlerle alakası bile olmayan kişilerden çok daha farklı. Herşey icin cok teşekkür ederim size hocam sevgiyle kalın beni unutmayın benim dualarımda hep siz olacaksınız.

Bir cevap yazın

Başa dön tuşu
Telefon Et
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
WhatsApp WhatsAppdan Ulaş